tirsdag den 28. maj 2013

Store frække Frej


Jeg får slet ikke skrevet så ofte som jeg ville,
 for jeg må indrømme at jeg ikke har så meget tid som da jeg gik hjemme. 
Så jeg har bestemt mig for at skrue lidt ned for mine ambitioner omkring bloggen, og vil nu forsøge at få skrevet et par gange hver måned.
 Far og Frej hygger virkelig herhjemme!
 Der sker så meget, nu har Frej 4 tænder og ligner en rigtig bisse,
jeg har desværre ikke fanget et godt billede det endnu, men det kommer!
 Frejs 1. tur på cykel, der er rigtig meget at kigge på...
 ... det var meget spændende, måske næsten for spændende ;)
 Det her billede måtte vi bare have med, for Frej har fuldstændig overgivet sig til søvnen.
Men det er en absolut sjældenhed herhjemme, for Frej vil så nødigt gå glip af noget!
 Frække Frej er blevet så stor at han sidder selv i badekaret.....
... og han elsker at bade!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar